serduszkowy tydzień


Serduszkowy tydzień


Nie jestem zwolenniczką amerykańskich świąt ale dlaczego by nie pobawić się z tej okazji ?



Pobawmy się w Serduszkowe Szaleństwo w Ewamaison.

Bardzo się cieszę, że mogę podzielić się z Wami moim pomysłem.
TO MÓJ PIERWSZY RAZ dlatego serdecznie zapraszam do zabawy.

Oto zasady:
- zabawa trwa od wtorku do niedzieli 14.02.10
do godziny 22.00

- bardzo proszę o przesyłanie na mój adres email
zdjęć waszych prac
ale TYLKO z motywem serca i
o wpisanie komentarza pod tym postem

- każdego wieczora około 23.00 będę przygotowywać i zamieszczać na moim blogu
tableau z nadesłanymi zdjęciami
spośród których będę typowała jedno
wskazujące na najciekawszą pracę
- w niedzielę 14.02.
spośród wytypowanych w ciągu tygodnia JEDYNEK
wylosuję JEDYNKĘ JEDYNEK która otrzyma mały upominek


ZAPRASZAM DO ZABAWY

9 komentarzy:

  1. Witaj! Jak u Ciebie klimatycznie!!!
    To może ja coś wyślę??? Ale to ma być tylko jedna praca, czy może być kilka???

    OdpowiedzUsuń
  2. może być kilka oczywiście, będzie mi bardzo miło, czekam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie ! Wchodzę w to, chociaż nie mam wielkich szans ! Ale jak zabawa to zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to świetnie, bardzo sie cieszę i dziękuję za zainteresowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Chętnie biorę w niej udzial.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie. Przykro mi ale nic nowego nie mogę wykonać, gdyż od piątku walczę z niesamowitym bólem prawej ręki; jeżeli może być serduszko, które ostatnio na wymianę walentynkową wykonałam, to z przyjemnością fotkę podeślę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że nie musi to być świeża rzecz, chodzi mi po prostu o co coś co wyszło spod Pani rąk

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie!
    Korzystając z wolnej chwili dołączam do zabawy z moim 'czekoladowym sercem' :)
    Życzę udanej zabawy wszystkim uczetnikom.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za zaproszenie i też dołączam :)

    OdpowiedzUsuń