Sypnęło tulipanami ...


W moim domu jak nigdy, w tym roku roi się od tulipanów. Zawsze w nim były ale nigdy w takiej ilości. Wczoraj pani w kwiaciarni zapytała z jakiego jestem miesiąca, czy aby nie z marca lub jakiegoś zimowego ...? Tak, jestem z lutego i to jest odpowiedź na moją miłość do tych kwiatów. Podpowiedziała mi też między słowami żebym wybrała się na kwiatową giełdę, tam roi się teraz od tulipanów, od ich rodzajów i kolorów. Głównym źródłem z którego pochodzą jest Holandia więc mogę sobie wyobrazić co tam zastanę jak się w końcu zdecyduję na przejażdżkę o 6.00. Mam na to wielką ochotę... Jakiś czas temu prezentowałam takie dziwaki z listkami w fioletowe kropki, które kupiłam w cebulkach. Napisałam, że jak tylko zaczną się pokazywać, zaraz powiadomię Was o tym jak wyglądają. I kiedy się pokazały, zaskoczyły mnie swoim wyglądem nie lada..


Piękne są, aczkolwiek kolor mają zaskakujący - pomarańcz wpadający w czerwień a przy tym płatki układające się w szpic...brrr
Ostatnim jednak łupem zeszłego tygodnia są tulipany papuzie. Zapewne wiecie jakie są niesamowite, wyglądają jakby przechodziły ciężką chorobę a to po prostu ich uroda taka. Patrząc na nie, nie mogłam się powstrzymać od zrobienia im zdjęć. Aż w końcu wpadłam na pomysł i stworzyłam coś co jeszcze podbija ich urodę. Zapraszam do obejrzenia !!!


video

To mój pierwszy w życiu film i nawet udało mi się zgrać muzykę z obrazem ;-)
Muzyka pochodzi z filmu Fabuleux destin d`Amelie Poulin czyli Amelia. Film serdecznie polecam ale do prostych w odbiorze nie należy, muzyka natomiast jest piękna i myślę, że idealnie wpasowała się w mój tulipanowy film krótkometrażowy ;-)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia wszystkim moim gościom !!!

4 komentarze:

  1. Jestem pełna zachwytu, tuplipany wspaniałe jeszcze nie widziałam takich "dziwacznych".
    Często odwiedzam podwarszawskie Bronisze, gdzie jest wielka giełda kwiatowa, tam można dostać zawrotu głowy - na wiosnę kupuję tulipany i hiacynty, później nagminnie pachnące linie białe lub różowe lub róże ;-)

    Chylę czoła przed Tobą filmik rewelacja, nieetety nie posiadam umiejętności ich robienia ;-(

    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka Tiersena z Amelii często rozbrzmiewa w moim domu w wykonaniu mojej Hani ;)
    Piękne stanowi tło do tych pięknych tulipanów.
    Pozdrawiam.

    Zapraszam do lektury mojego dzisiejszego posta. Może przyłączysz się do akcji "odblokowania komentarzy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie takie same tulipany( nakrapiane listki).Kupiłam je zupełnie w ciemno.Wyglądają na razie z ziemi na jakieś 5 cm ale te kropeczki już widać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twoją stronę trafiłam przez Polskie Wnętrza i tak mi się spodobała że wpisuję ją sobie do ulubionych. A tulipany też kocham mimo iż jestem z października. zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń