Ene due rabe ...
czyli małe co nie co do kawy

Na kogo wypadnie na tego bęc !!! Kupiłam broszurkę z przeróżnymi ciastami które postanowiłam przetestować przed przyszłoroczną okazją. Wymyśliliśmy z moim synkiem, że tym razem to on wybierze przepis a ja to ciacho upiekę. Padło na Kokosek.






Wiórki kokosowe, mleko, masło, cukier i biała czekolada - królewskie nadzienie, rzekłabym. Żałuję, że nie mogłam uchwycić i uwiecznić rozchodzącego się po mieszkaniu zapachu. Moi wierni eksperci od degustacji nie zawiedli w swej ocenie - stwierdzili jednogłośnie i zupełnie niezależnie - delicieux !!!

2 komentarze:

  1. A czy ja mogę poprosić przepis na to pyszne ciastko??
    U mnie w domu wszytscy jesteśmy pasjonatami czekolady i kokosu tak więc to zestawie bardzo nam odpowiada.
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pyszności! I jakie zdjęcia! Pysznie i pięknie.

    OdpowiedzUsuń