Moje miasto nocą...



Nocą jest równie piękne jak w ciągu dnia. Podróżując niegdyś po Europie Zachodniej, spacerując uliczkami francuskich czy hiszpańskich miast i miasteczek, żałowałam, że w moim mieście nie ma takiego miejsca gdzie można byłoby przycupnąć na chwilkę w cieniu zieleni, wstąpić do kafejki i na dodatek nie móc się zdecydować do której z nich wejść. Doczekałam się. Jest piękna zieleń, ławeczki dla chcących odpocząć i mnóstwo przemiłych kafejek które kuszą spacerowiczów pięknie przyozdobionymi ogródkami. Wraz z taką różnorodnością pojawił się ten niegdyś upragniony dylemat - którą z nich wybrać...
Oprócz kuszących kawiarenek i restauracji, w centrum mojego miasta znalazły swoje miejsce dwie umilające spacer fontanny. Pierwsza pojawiła się już jakiś czas temu, znajduje się w III Aleji, nieopodal szczytu jasnogórskiego.









Druga, to odsłona tego lata. Futurystyczny ślimak odbiegający nieco stylem od małej dziewczynki ale miłe jest to że w ogóle powstał.





To był bardzo miły wieczór, ciepły, rodzinny i słodki jak włoskie, smakowane przez nas lody. Niektórzy biesiadowali do zamknięcia restauracji, inni zbierali się wcześniej mając na względzie kolejny dzień a były i takie osoby które przemykały alejami bezszelestnie, szybciutko i pokornie by z samego rana wstać i w ten sam sposób przemknąć tą samą trasą.

4 komentarze:

  1. Zdjęcia mają swoisty i niesamowity klimat. Bardzo ciekawe ujcia i rozmycia. Choć nie są to jakieś profesjonalne fotografie to jednak bardzo wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Ewo Częstochowa to też moje miasto od 20 lat. Przyznaję, że teraz coraz bardziej mi się podoba. Ostatnio tez miałam okazję połazić z kolezankami wieczorkiem po alejach i odwiedziłysmy "Czas na herbatę", gdzie spędziłyśmy miły wieczór przy piwku i muzyce na żywo. Pozdrawiam Panią serdecznie i może kiedyś spotkamy sie na kawce koło fontanny z dziewczynką bo ta mi się bardziej podoba. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo, pięknie wyszywasz, podziwiam wszystkie twoje prace, dla mnie na razie są tylko marzeniem :)) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :))

    OdpowiedzUsuń