Kadry jesieni

Dzisiejszy wschód słońca nie zapowiadał niczego dobrego. Nie było widać budzącego się dnia, nie miałam tym razem na czym zawiesić oka podczas swojej porannej kawy. Cóż, pomyślałam, to potwierdza jedynie to, że każdy dzień jest inny i warto zachwycać się tą chwilą którą właśnie przeżywamy, w której aktualnie się znajdujemy.

A co powiecie na to ? To wczorajszy poranek...nie chcę Was zanudzać ale to niebo jest niepowtarzalne, codziennie inne i nie mogę się opanować.

Dzisiaj odprowadzając mojego synka do szkoły zabrałam aparat. Piękne słońce i kolory jesieni - pozazdrościłam Wam moje drogie i też zapragnęłam zatrzymać te złotą, Polską jesień na dłużej.









Na koniec jeszcze małe bijou zainspirowane jesienią

6 komentarzy:

  1. Niesamowite te ciężkie chmury wiszące nad miastem. I kolory jesieni. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie można przegapić takiego wschodu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewamaison, dziękuję za wizytę i miłe słowa. Piękna biżuteria (też mnie korci samodzielne robienie, oj korci;) i klimatyczne zdjęcia. Właśnie siedzę z kawą i czytam - bardzo się ciesze, że odkryłam Twojego bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! wpadam z rewizytą :) I od razu zachwycam sie kolczykami - wyglądają jak małe zielone papryczki chilli :)) zdecydowanie "moje" kolory :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo dobrze, ze wzielas aparat i porobilas troche zdjec... to pierwsze niebo faktycznie jest niesamowite...

    Pozdrawiam serdecznie. M

    OdpowiedzUsuń
  6. Un bellísimo otoño de oro polaco!! Què agradable que hables español, así tanto más fácil comunicarme contigo y poder decirte lo hermoso que es tu blog, tiene mucha energía y el color me fascina.
    muchos cariños,
    maria cecilia

    OdpowiedzUsuń