Moja kuchnia, Ma cuisine,


Uwielbiam ją i choć nie jest doskonała, nie zamieniłabym jej na inną. Podoba mi się jej kształt, kolor jej ścian, terakota w hiszpańskim stylu a i wielkość też mi się podoba. Odkąd jeszcze stała się otwarta na mój mały salonik - spędzam w niej bardzo dużo czasu. Kuchnia sama w sobie jest bardzo przytulna ale resztę atmosfery tworzą drobiazgi, przedmioty utrzymane w jej klimacie i jej kolorystyce.


Je l`adore et bien qu`elle ne soit pas idéale, je ne l`aurais changée jamais. J`aime sa forme, la couleur de ses murs, terre cuite en forme des carreaux sur sol à l`espagnol et sa dimension, je l`aime aussi. A partir du moment où elle est devenue ouverte au salon – j`y passe beaucoup de temps. Ma cuisine est belle et son ambiance est faite par les détails, les objets qui vont très bien avec son climat et sa couleur.


Gwiazdeczka była w tym roku bardzo hojna i obdarowała mnie oraz moją kuchnię dwoma przepięknymi przedmiotami. Pierwszy, którego szukałam już od bardzo dawna to tablica, wzruszyłam się kiedy w momencie rozpakowania prezentu moim oczom ukazała się piękna korona zwieńczająca ramę.

Le Père Noël était très généreux et il m`a offert deux objets merveilleux. Le premier que j`avais cherchais depuis très longtemps, est le tableau. J`étais émue au moment d`emballer mon cadeau et de voir sa couronne.


Drugi przedmiot to pojemnik na ciastka. Jest po prostu piękny !!!!


Le second objet est la boîte pour les petits gateaux ou pour la farine. Elle est belle, n`est-ce pas ?


A teraz biegnę do kuchni, przygotować listę zakupów !!! Miłego dnia !

Et maintenant, je vais à la cuisine pour préparer la liste des achats. Bonne journée à vous Tous !

23 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem! Cudna jest w tej błękitnej kolorystyce i detale powalają!
    Ciepełko ślę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczniusia.Po prostu cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba konsekwencja kolorystyczna - zazdroszczę tej "dyscypliny". Wspaniałe detale! Po prostu pięknie urządzona kuchnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bialo-niebieska porcelane ale to tablica spodobala mi sie najbardziej.Piekna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest, na taką tablicę też już chorują od dawna i mój M.też już o tym wie:)
    Ściskam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Błękity wspaniale komponują się z kuchnią marzeń !!!
    Ach, ach tablicy szczerze zazdroszczę ;-)

    Udanych zakupów !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchnia jest nieziemska - Jomo

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie odnalazałabym się w twojej kuchni Ewo;
    moja też jest niebieska :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh Ewa, j'aime cette couleur. C'est magnifique chez toi!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jest ta Twoja kuchnia, i te błękity, mmm... prezenty przecudne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tablica przecudna...az mi sie jej zachcialo :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa zdravím Tě, modrá barva v Tvém podání je úžasná! Krásná inspirace, ať se daří.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna, stylowa kuchnia, gratuluje gustu i pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooo, to jest kuchnia moich marzen!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wprawdzie do niebieskiego mam straszna awersję ale Twoja wersja tego koloru mnie zaskoczyła.
    Cudowna kuchnia.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  16. elle est magnifique ta cuisine ! ce bleu est absolument superbe !!
    bon weekend

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewo, przepiękna kuchnia - śliczna kolorystyka i wysmakowane detale! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak krótko-podoba mi się.I to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta Twoja kuchnia faktycznie. Nie dziwi mnie wcale, że tak lubisz w niej przebywać. Chętnie zobaczyłabym ją w okazałej całości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie u Ciebie Ewuniu w kuchni.Ja tez mam w tej tonacji kuchnię

    OdpowiedzUsuń
  21. Super te błękity bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń