Nowy rok, nowe decyzje, małe zmiany...
Nouvel An, nouvelles décisions, petits changements…

Witam serdecznie po świątecznej przerwie i serdecznie dziękuję za przemiłe życzenia. Z ogromną werwą i postanowieniami wchodzę w ten Nowy Rok, mam nadzieję, że codzienność tego wszystkiego nie pokona. Jakiś czas temu, za sprawą odrodzonej we miłości do krzyżykowego haftu, trafiłam na blog przesympatycznej Johanny. Jeden pozostawiony komentarz, kilka maili z pytaniami o wzory haftów i pomimo odległości jaka nas dzieli, jesteśmy w stałym kontakcie. Ta znajomość jest przyczynkiem do jednej ze zmian które wprowadzam od nowego roku do mojego bloga. Każdy opublikowany przeze mnie post będzie pisany w dwóch językach aby Johanna mogła nie tylko oglądać zamieszczane przeze mnie zdjęcia ale i czytać moje przemyślenia.

Je vous dis un grand bonjour après cette période des fêtes. Avec un grand enthousiasme et des décisions prises, je commence ce nouvel an et j`espère que la réalité quotidienne ne les vaincra pas. Il y a un certain temps, grâce à l`amour réactivé envers la broderie au point de croix, j`ai trouvé le blog d`une super sympathique blogueuse Johanna. Un commentaire laissé, quelques méls envoyés avec des questions sur les grilles des broderies et malgré la distance, nous sommes en contact permanent. Cette connaissance est une raison d`un changement qui aura lieu sur mon blog à partir de ce nouvel an. Chaque poste que je vais publier, sera écrit en deux langues pour que Johanna puisse regarder mes photos et en plus, lire mes réflexions.

Przed Bożym Narodzeniem pokazałam jaką niespodziankę zrobiła mi Johanna. W malutkich kopertkach znalazłam mnóstwo drobiazgów które dzisiaj zdobią moją choinkę. Ja też przygotowałam dla niej mały prezent... J jak Johanna i małe bijou również hand made ;)

Avant Noël, j`ai présenté quelle surprise m`avait préparée Johanna. Dans des petits enveloppes, j`ai trouvé un tas de petites merveilles qui décorent aujourd`hui mon arbre de Noël. Moi aussi, je lui avais préparé un petit cadeau… J comme Johanna et un petit bijou aussi fait à la main.



7 komentarzy:

  1. Wishing you and family much happiness and love for 2011, and may it brings lots of blessings into your lives.
    hugs from Chile
    maria cecilia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że ta znajomość z czasem przerodzi się w przyjaźń.
    A upominki to cudowne i serdeczne gesty przyjaźni są.
    Trzymam kciuki za tą znajomość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Il est sublime, je témoigne!!! sourires... il n'a pas encore trouvé sa place définitive, je réfléchis, j'ai ma petite idée, je te montrerai. Encore merci!! Bisous

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto to powiedzial, ze male upominki utrzymuja przyjazn przy zyciu???? No bo kto ich nie lubi???
    Dzieki moja droga za odwiedziny!!! Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Un superbe cadeau d'amitié!
    Moi aussi, je serai ravie de te retrouver ici en français, et pouvoir admirer tes magnifiques réalisations! Belle semaine! bises

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły i serdeczny gest.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń