Papierowe wyzwanie

Już wspominałam, że te papiery owładnęły mnie ostatnio do reszty... już zaczęłam się powstrzymywać ale trudno jest przejść obok tylu kolorów, wzorów a do tego wszystkiego świetnych pomysłów scrapujących osób. Sklep skrapki.pl jest mi już dobrze znany ale wczoraj, z samego rana odkryłam jego blog skrapki.pl wyzwaniowo.
Skoro wyzwanie to wyzwanie - podjęłam go gdyż tematycznie bardzo mi się spodobało - TAG AUTOPREZENTACJA - jak na początek, pomyślałam, bardzo fajny temat. Dla mnie to początek początków gdyż stawiam pierwsze kroki na drodze scrapbookingu ale od czegoś trzeba zacząć więc w zabawę się zaangażowałam i oto co stworzyłam.


W końcu widzę mój świat na kolorowo, więc nie mogło ich zabraknąć w żadnym wypadku ;-))

Będę wiernie śledziła wyzwania scrapujących koleżanek - może kiedyś stanę się tak dobra jak one... pozdrawiam kolorowo, Ewa

8 komentarzy:

  1. Ja nie wiem zupełnie co to znaczy scrapujący.
    Natomiast praca zrobiona przez Ciebie jest bliska moich klimatów kolorystycznych. Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i piękne papiery! Muszę przyznać, że Twoje pierwsze kroki w scrapbookingu są naprawdę obiecujące - świetna autoprezentacja.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna warstwowa kompozycja i piękny dobór kolorów! Dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze ze Cie ciagnie do papieru, bo masz do tego talent. Milo bylo o tym przekonac sie na zywo! Zaluje tylko ze poczta tak dlugo kazala mi czekac na Twoje piekne prace! Prosze rzuc oczkiem na poczte:) POzdrawiam!

    alexls

    OdpowiedzUsuń
  5. Idea wyzwań, liftów, mapek jest mi kompletnie obca. Ale tag baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! subtelny i niezwykle optymistyczny :) świetne kolorki! Rewelacyjnie sobie poradziłaś :) dziękuję Ci za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomponiki świetnie pasują...polecam magdowo.pl właśnie jest wyprzedaż, ja chętnie zawsze coś tam upoluję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie papierów..ja z tym zawsze mam kłopoty:))

    OdpowiedzUsuń