Czas na M

Czasu jest bardzo mało a do tego wszystkiego biegnie jak oszalały...początek i koniec tygodnia jakby znajdowały się obok siebie, a gdzie reszta? Mimo wszystko jednak, gdzieś między chwilami wolnymi, udało mi się stworzyć literkę dla mojego synka.

Jak na miłośnika lata i letnich kąpieli, nie mogło zabraknąć tego akcentu. Kolory zdecydowane, niebieskie akcenty uwypuklają czerwień, która idealnie z nimi kontrastuje.

Do zrobienia tej literki wykorzystałam papiery zimowe zakupione w Scrap pasji - zestaw papierów Eline's Winter - Happy & Bright - w skład teczki z papierami o wielkości A4 wchodzą podwójne papiery m.in. ten czerwony w białe kropeczki i czerwony w serduszkowe kwiaty. Inne elementy pochodzą z papierów Fancy Pants zakupione w skepie Scrap.com.pl, z kolekcji Beach Bum.


Na zdjęciach pojawił się jeszcze konik - to prezent mojej siostry dla swojego chrześniaka - kolorystycznie bardzo dobrze mi się wkomponował w klimat tych zdjęć stąd jego obecność.

W głowie piętrzą się kolejne plany i pomysły papierowe i nie tylko, mam nadzieję, że pomalutku każdy z nich ujrzy światło dzienne i będzie miał swój czas. Pozdrawiam, Ewa

5 komentarzy:

  1. Fajny dobor kolorow, i ta literka mi sie podoba.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Syn pewnie uradowany, bo literka jest urocza,
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te twoje literki. Pewnie nie tylko mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń