Wyniki Candy !

Moja kochane dziewczyny !!! Candy okazało się być bardzo kameralne więc losowanie wraz z przygotowaniem papierków zajęło mi raptem kilka minut :-)) Prawdą jest, że tym razem powiedziałam o nim mimo chodem a i zasady były dosyć nieoczekiwane ... najważniejsze, że grono odwiedzających mnie osób od dwóch lat jest ścisłe i wierne...a i nowe duszyczki czasami wpadają, co mnie bardzo cieszy i mam nadzieję, że kolejny roczek będzie mi dane spędzić w tym blogowym świecie i że będzie równie sympatyczny i pełen cudownych pomysłów.
A teraz do roboty !

Pomieszałam, pogmatwałam karteczki i wyciągnęłam własnoręcznie tę jedną jedyną !!!!

Zbieg okoliczności, zupełny przypadek ! B. z bloga Tupiszę miała wczoraj urodzinki, kiedy przeczytałam jej wpis pod postem pomyślałam, że może tym razem jej się poszczęści...I udało się !!! Serdecznie gratuluję !!!
Tak jak się zadeklarowałam w moim poście z candy, biorąc pod uwagę preferencje kolorystyczne B., przygotuję dla niej bransoletkę. Mam nadzieję, że trafię w jej gust. Jej ulubione kolory to zestawienie fioletu z brązem, czernią, zielenią i szarym - nie pozostaje mi nic innego jak brać się do roboty. Rezultaty wyzwania wkrótce na blogu, pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do siebie w ramach wolnego czasu. Mam nadzieję, że przez kolejny rok, znajdziecie tutaj coś miłego dla oka. Ewa
Link

6 komentarzy:

  1. gratulacje dla B.
    teraz czekamy na efekty Twojej pracy.
    prawdziwe wyzwanie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Basi.
    A Wam życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:))) śliczne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wzruszona, wlasnie wrocilam z Polski i moge podziekowac w komentarzu.
    Bardzo dziekuje!!!!!!!!
    sciskam serdecznie i przesylam buziole
    B.

    OdpowiedzUsuń