Ścienne naklejki - kierunek TkMaxx, gwarancja niskiej ceny

Oj, tak tak...wysoka jakość-dobra cena !!! Wielokrotnie już tego doświadczyłam...a przy tym design na wysokim poziomie. Mam problem z zagospodarowaniem ścian dlatego bardzo ostrożnie się z nimi obchodzę...Literki - naklejki o których chcę napisać są na tyle dyskretne, że nawet źle umiejscowione, nie przeszkadzają.


To fragment kącika Tosiowego znajdujący się w pokoju dziennym. Ma on swój styl, swój klimat a wszelkiego rodzaju dziecinne dodatki mogłyby zmienić szybko jego charakter. Jednak z literkami z TkMaxx to mu nie grozi...


Dwa arkusze z dużymi literkami i cztery z małymi...w różnych kolorach i z różnymi słodkimi wzorkami ! I są jeszcze przecinki, kropeczki, znak zapytania i wykrzyknik. Są śliczne !!!! A cena śmieszna, nie przekraczająca 20zł !

Literek nie widać z daleka, zaskakują swoją urodą kiedy podejdziemy do ściany hihihi. Jeszcze jedna ważna rzecz, można je odkleić i nie zerwiemy wraz z literką połowy ściany ;-)
Jak dobrze, że w moim mieście jest TkMaxx
Pozdrawiam, Ewa

3 komentarze:

  1. A ja mam daleko i tylko sobie wzdycham ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna półeczka i ramka!A widzisz, literki w tym sklepie jakoś umknęły mojej uwadze. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń