Lidl i kwiaty za bezcen !!!

Jak zwykle czegoś mi jeszcze zabrakło i trafiłam do Lidla w niedzielne przedpołudnie. I oczom moim nie mogłam uwierzyć !!!! Bukiety kwiatów, drobnych goździków i cudnych tulipanów były w promocji za całe 1,99 !!!

Nie mogłam się zdecydować które z nich chcę ponieważ było tyle kolorów i tyle możliwości, że najzwyczajniej w świecie straciłam głowę. Szybko jednak jak na mnie się ocknęłam i wybrałam drobne goździki w kolorze delikatnego różu.

Powód oszołomienia był prosty, cena, która zwykle dotyczy jednej gałązki bądź jednego tulipana a tym razem chodziło o cały bukiet. W większości były to jeszcze nie rozwinięte pączuszki ale już dzisiaj zaczynają otwierać się na świat i znając ten rodzaj kwiatka, będą cieszyły moje oko najprawdopodobniej przez cały tydzień.

Oj jak ja lubię takie promocje !!!! Tym bardziej, że w innym sklepie taki bukiecik kosztował 15zł :-))
Pozdrawiam poniedziałkowo, 
Ewa 



4 komentarze:

  1. dawno nie byłam w tym sklepie:))) Moze i ja jeszcze zalapie sie na takie kwiatuszki:)pOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow niezła cena :) Wygladaja na kilka razy drozsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena rewelacyjna. Sama często kupuję te goździki, bo potrafią stać w wazonie ponad tydzień.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń